Smart

Hoe een crisis een groeikans werd dankzij digitalisatie en MOM innovatie

Bijdrage door
Gino Quenis
No items found.

Video beschikbaar voor leden na onze kick-off op 30/03/2022.

Video beschikbaar voor leden na onze kick-off op 30/03/2022.

We herinneren ons de lege winkelrekken in de lente van 2020 nog allemaal zeer goed. Hoe kon zoiets gebeuren? Waren de winkels hierop niet voorzien of was hun supply chain onvoldoende flexibel? Konden de leveranciers niet op tijd leveren? Of was er meer aan de hand en was er echt een nijpend tekort?

Waar chaos en schaarste heerste, bleef het Welshe Puffin Produce – producent en verdeler van Welshe aardappelen en groenten – niet alleen probleemloos leveren aan bestaande klanten, maar wist de organisatie ook nieuwe retail-contracten binnen te halen in Groot-Brittannië terwijl de concurrentie machteloos toekeek. Ontdek in deze speedcase hoe Puffin Produce dankzij

•   een zeer hoge graad aan digitalisatie

•   het gebruik van het innovatieve MOM-platform ‘Momentum’ van Brighteye

•   en een slimme organisatie

de laatste jaren sterk is gegroeid, en dit zelfs tijdens een wereldwijde supply chain crisis.

Spreker:  Stijn Roggeman - Brighteye

Download de presentatie

Over de auteur

Gino Quenis

Redacteur en CEO sinds 1999

Gino Quenis is de oprichter van Lean Lead. Hij heeft jarenlange ervaring in Lean en brengt mensen samen die vanuit de praktijk en met kennis van zaken anderen kunnen inspireren.

Auteur bekijken